Ik heb een vraag aan alle mensen die nog geopereerd moeten worden(net als ik) In welk ziekenhuis worden jullie geopereerd? Ik word in Nijmegen het Sint-Maartenskliniek geopereerd.
Hee Gwen! Uhm, misschien Het kan vóór de vakantie zijn nog, in het begin, midden en het einde, of zelfs ná de vakantie Echt stom Maar wij gaan eind september met school naar Praag, en daar wil ik echt súper super super graag naartoe, want dat is toch eigenlijk wel het hoogtepunt van je hele 'schoolcarrière' zegmaar, dus misschien willen we nu doorgeven dat ik dan in oktober wil worden geopereerd, maar dat weten we nog niet zeker... Groetjes Lieke
Ik werd 18 aug 2005 geopereerd door Dr Kruls in het Amphia ziekenhuis loc. Molengracht in Breda. De tweede keer was op 4 feb 2009 door Dr Hoebink ook in het Amphia ziekenhuis loc. Molengracht. Maar door hem zou ik me niet laten opereren.. Door Dr. Hoebink is het fout gegaan, en moet ik een mogelijke derde keer onder het mes.. En hij neemt zijn verantwoordelijkheid niet. Schuift de schuld op een ander, en zegt"accepteer het maar"..
Dus over hem ben ik niet bepaald te spreken. Nu ben ik onder behandeling in het UZ in Gent, en daar kijken ze veel verder.. Ook als ze het even niet meer weten.