bureaustoel

Ervaringen , oproepen en reacties kunt u hier plaatsen

Berichtdoor E_L_L_E_N op wo dec 06, 2006 4:48 pm

ja zal ik doen, maar heel veel heb ik er niet over te vertellen hoor!

wanneer moet je het weten?
ik zal het binnenkort doen, maar heb nu eigenlijk geen tijd. kan ik er ook even over nadenken wat ik er allemaal in zet;)

xxx
E_L_L_E_N

Berichtdoor Lautjuh op do dec 07, 2006 3:52 pm

Heey ellen,

als ik het maar voor januari weet. Dan moet ik mijn werkstuk inleveren :-? .

kus Laura
Don't dream your life, live your dream !
Lautjuh

Re: bureaustoel

Berichtdoor Els M. België op zo feb 07, 2010 1:34 pm

Zijn er mensen die ervaring hebben met de bureaustoelen van Herman Miller? Of andere merken?
Wat is een aanrader? Na 12 jaar op een "gewone" bureaustoel te hebben gezeten, zou ik op mijn werk graag een nieuwe bureaustoel willen aanvragen, één waar ik echt tegen de rugleuning kan zitten zonder scheef te zitten.
Ik denk er ook over om een kussentje aan te schaffen van Tempur, om mee te nemen bijvoorbeeld op restaurant. Iemand daar ervaring mee?
Alle tips zijn welkom.
Ik ben 32 en heb een scoliose van 58 en 44°.
Els M. België

Berichtdoor Mensje op zo feb 07, 2010 1:41 pm

ik heb zelf wel baat bij een tempur kussen, ik zak minder snel in mn bocht. maar momenteel zit ik weer op mn bal omdat ik toch weer begon weg te zakken bij te lang geconcentreerd zitten (dan vergeeet ik dus aan mn rug te denken).
heb het destijds tweedehands gekocht want nieuw zijn ze best prijzig.
Als stoel heb ik een ergnomische Comforto bureaustoel. Zit prima, maar toch niet helemaal perfect, ik zou volgende keer gewoon stoelen gaan uitproberen ergens. het komt zo nauw! en het is denk ook heel erg persoonlijk.
ik vind zelf die ahrend stoelen erg fijn omdat die lekker steunen in je onderrug.
Mensje

Berichtdoor Natas op ma feb 08, 2010 5:00 pm

Hoi,
Ik zit al zo'n vijf jaar op een Herman Miller stoel en hij is echt geweldig. Veel beter dan een gewone bureaustoel. Ik heb ook een los kussen, voor als ik ergens anders lang moet zitten. Dit is een spina-bac. Deze heb ik via de Mensendieck gekocht. Meer info hierover vind je op http://www.spina-bac.nl.
Ter info: mijn bovenste bocht is 43 graden en de onderste is 33 graden.
Natas

Vorige

Keer terug naar Over school, opleiding, studie en werk