Baby tillen

Plaats voor uitwisselen van ervaringen en ook voor oproepen

Baby tillen

Berichtdoor Cynthia op wo jun 04, 2008 2:46 pm

Ik ben 30 jaar en heb een niet geopereerde scoliose van 45-50%. In augustus 2007 ben ik bevallen van een gezonde zoon. Aangezien hij nu ruim 10 kilo weegt, heb ik steeds meer moeite om hem te tillen. Graag kom ik in contact met jonge moeders die hier ook mee te kampen hebben (of hebben gehad natuurlijk). Zelf probeer ik natuurlijk goed op mijn houding te letten e.d., maar daarmee is het probleem niet verholpen. Hebben jullie nog tips?
Cynthia

Re: Baby tillen

Berichtdoor madresita op do mei 28, 2009 1:09 am

helaas kan ik je geen kant en klaar advies geven.
ik heb zelf 2 dochters en met de jongste heb ik dit probleem ook gehad en heb ik nog steeds.toen ze klein was heb ik eigenlijk ( heel dom) mijn pijn genegeerd en tilde haar gewoon als het nodig was.
ze is nu 3 en ze wordt erg graag opgetild maar ik probeer dat niet ( te veel ) aan toe te geven.
maar je verhaal is erg herkenbaar en ik hoop dat je toch een manier vind om deze periode zo goed mogelijk door te komen.

grts madresita
madresita

Re: Baby tillen

Berichtdoor Win op vr jun 05, 2009 7:31 pm

Ik ben wel geopereerd, en heb later drie kinderen gekregen. Blij dat ze konden staan zonder om te vallen en dat ze konden lopen! Ze mogen weten dat je ze niet kunt dragen. Wees zo consequent mogelijk. Er zijn ergere dingen dan niet gedragen kunnen worden :wink: .
Win

Keer terug naar Ouders die zelf scoliose hebben en ook zorg voor (jonge) kinderen